NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 09 Avg 2010 09:21 Naslov sporočila: SPLOŠNA NAVODILA ZA IZDELAVO SEMINARSKE NALOGE |
|
|
SPLOŠNA NAVODILA ZA IZDELAVO SEMINARSKE NALOGE PRI PREDMETU STRATEŠKI MARKETING, 1. letnik podiplomskega študija - REDNI IN IZREDNI ŠTUDIJ
Pri predmetu "strateški marketing" sta kot obvezni pogoj za pristop k pisnemu izpitu tudi izdelava seminarske naloge.
Seminarske naloge morajo študenti oddati najkasneje teden dni pred pristopom k izpitu tajnici katedre za marketing g. Brigiti Bedenik v 5. nadstropju nove zgradbe EPF.
Študenti izdelajo seminarsko nalogo individualno.
Vsaka seminarska naloga je zgolj aplikativna (praktična), kar pomeni, da se mora nanašati na konkretno organizacijo in mora imeti naslednje sestavne dele:
- opis raziskovalnega problema, cilje, metode, omejitve,
- analizo oz. razgradnjo,
- ključne ugotovitve,
- kritično oceno in predloge za izboljšanje stanja.
Teoretične izsledke z literaturo uporabite le za kakovostnejši opis problema ter pri kritični oceni in predlogih za izboljšanje stanja. Pri tem je zaželeno uporabiti čim več virov (predvsem čim bolj sodobnih in tujih), jih ustrezno citirati in na koncu tudi navajati.
Seminarska naloga mora biti izdelana v skladu s standardi, ki veljajo za izdelavo pisnih nalog (seminarske, diplomske naloge) na EPF. Posebej opozarjamo na to, da mora imeti seminarska naloga v uvodu opisan raziskovalni problem, opredeljene cilje, trditve, omejitve in metode raziskovanja.
Pozitivna ocena seminarske naloge predstavlja 30% končne izpitne ocene (preostalih 70% predstavlja pisni izpit).
Obseg seminarske naloge: okrog 20 strani.
Temo seminarske naloge si izberejo študenti sami, omejitev je le ta, da se mora nanašati na enega izmed vsebinskih sklopov znotraj področja strateškega marketinga.
Primeri tem seminarskih nalog (nanašajo se lahko na izdelek, izdelčno skupino, SPE ali celotno organizacijo):
1. Analiza notranjega okolja,
2. Analiza odjemalcev,
3. Analiza konkurentov,
4. Analiza dejavnikov doseganja konkurenčne prednosti,
5. Analiza širšega zunanjega okolja,
6. Strateška diagnoza
7. Določanje strateških ciljev marketinga,
8. Segmentiranje trga,
9. Strateško pozicioniranje,
10. Oblikovanje temeljih strategij marketinga,
11. Strategije na področju izdelka,
12. Strategije na področju cen in pogojev menjave,
13. Strategije na področju distribucije,
14. Strategije na področju marketinškega komuniciranja,
15. Nadzor strateškega marketinga.
Razen omenjenih primerov si lahko študent izbere tudi kakšno drugo temo s področja strateškega marketinga.
Maribor, november 2008 |
|