|
diplomske naloge vse kar je povezano z diplomskimi nalogami
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 01 Apr 2012 11:29 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju diplomske, magistrske, semin |
|
|
Pomoč pri pisanju diplomske, magistrske, seminarske naloge, dispozicije
DIPLOMA-VEZAVA, DIPLOMA-LEKTURA,DIPLOMA-POMOČ,DIPLOMSKA NALOGA
MojSTUDIJ.com - ŠTUDENTJE, DIPLOMANTI, PODJETNIKI, STARŠI-POZOR!!
Spletna stran www.MojSTUDIJ.com nudi pomoč rednim in izrednim študentom pri dokončanju študijskih obveznosti, prav tako pa nudi ugodno VEZAVO, KOPIRANJE in POMOČ (npr. pri seminarski-seminarska, diplomi-diplomska ali magistrski nalogi-magistrska naloga).
* Ali ste že zaključili z vsemi študijskimi obveznostmi?
* Ali imate le preprosto težave pri posameznem izpitu/predmetu?
* Ali zgolj potrebujete vrhunsko lekturo Vašega teksta?
* Morda le pomoč pri oblikovanju ali pri pripravi prezentacije?
* Ali Vam manjka le še zaključno diplomska naloga (ugodna vezava)?
* Ali zaradi predolgih delavnikov preprosto ne najdete časa za pripravo sklepnega študijskega dejanja-diplome?
* In ob vsem tem Vas še preganja čas, ker imate obilo obveznosti doma ali na delovnem mestu?
Ne skrbite, imamo rešitev!
MojSTUDIJ.com - Vrhunska pomoč in svetovanje pri študiju !!
Kontakt:
info@mojstudij.com
http://www.mojstudij.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 03 Apr 2012 07:53 Naslov sporočila: NAVODILA ZA UREJANJE ZNANSTVENIH IN STROKOVNIH BESEDIL |
|
|
NAVODILA ZA UREJANJE ZNANSTVENIH IN STROKOVNIH BESEDIL
Struktura in ureditev besedila
Znanstveno in strokovno besedilo, ki temelji na raziskovalnem delu, se od ostalih besedil loči z doslednim sklicevanjem na ustrezne vire.
V nadaljevanju sledijo pravila in zgledi, ki veljajo za navajanje virov v diplomskih in magistrskih delih ter doktorskih disertacijah, izdelanih na Fakulteti za družbene vede. Za specifična navodila glede strukture in ureditve besedila je treba pogledati tudi pravilnike o diplomskem, magistrskem in doktorskem delu. Prav tako je za pisanje člankov treba pogledati navodila posamezne revije (Teorija in praksa, Družboslovne razprave), pri pisanju seminarskih nalog in ostalih pisnih nalog pri posameznih predmetih pa upoštevati še strukturne zahteve, ki jih postavljajo njihovi nosilci in izvajalci.
Za vsa besedila velja, da morajo biti napisana z obojestransko poravnano, velikost črk naj bo 12, razmik med vrsticami pa 1,5.
Diplomsko delo, magistrsko / specialistično delo ali doktorska disertacija ima, skladno s pravilnikom, ki ureja izdelavo posameznega dela, naslednje zaporedje:
naslovnica,
prva notranja stran,
obrazec Izjava o avtorstvu, ki ga najdete na strani obrazcev za dodiplomski oz. podiplomski študij,
povzetek (z enojnim razmiku med vrsticami), naslov in 3–5 ključnih besed v slovenščini in angleščini (za diplomsko delo: povzetka na eni strani, od 150 do 200 besed; za magistrsko delo 2. stopnje: povzetka na eni strani, od 150–250 besed, za znanstveno magistrsko delo: povzetka na dveh ločenih straneh, do 500 besed; za doktorsko disertacijo: povzetka od 2-4 strani),
kazalo,
uvod,
glavno besedilo,
sklep,
seznam virov,
morebitne priloge (npr. raziskovalni instrumenti, dodatne tabele).
Če želi avtor v diplomsko, magistrsko / specialistično delo ali doktorsko disertacijo dodati tudi zahvalo, je ta pred izjavo o avtorstvu.
Strani besedila morajo biti zaporedno oštevilčene z arabskimi številkami od prve notranje do zadnje strani, zaporedna številka stoji na sredini spodaj, pri čemer se številka izpisuje od vključno kazala naprej (za navodila za številčenje strani klikni [tukaj]). Diplomska, magistrska, specialistična in doktorska dela morajo biti natiskana dvostransko (od kazala dalje). Uvod je prva dvostransko natisnjena stran. Glavno besedilo je razdeljeno na poglavja, ki so zaporedno oštevilčena z arabskimi številkami, in sicer na način 1, 1.1, 1.2 itd. Podpoglavja in morebitne nadaljnje členitve besedila morajo biti razločno označene s podnaslovi. Priloge niso oštevilčene, pač pa so naslovljene in – če jih je več – označene z velikimi črkami (npr. Priloga A: Vprašalnik o političnih stališčih prebivalcev Ljubljane, pri tem je treba upoštevati tudi prilogo Č). Pri naštevanju se posamezne enote nadaljnje označujejo z arabskimi številkami (npr. Priloga A.1).
Tabele in slike
Tabele in slike (grafi, sheme itd.) morajo biti označene dvoštevilčno in naslovljene. Njihov naslov mora biti nad tabelo ali sliko. Prva zaporedna številka označuje številko poglavja, druga pa tabelo ali sliko (npr. Tabela 1.1: Gibanje rodnosti v Skandinaviji). Tabele in slike morajo biti postavljene na mesta, kamor vsebinsko sodijo, hkrati pa morajo biti v besedilu omenjene tako, da se navede njihova številka, npr. (glej Tabelo 1.1).
Če je tabela ali slika prevzeta iz literature, mora biti neposredno pod tabelo in sliko natančno naveden vir – npr. Vir: Zavod Republike Slovenije za statistko (1991, 34) in vključen v seznam virov, npr. Zavod Republike Slovenije za statistiko. 1991. Statistični letopis Slovenije. Ljubljana: Statistični urad Republike Slovenije.
Citiranje in povzemanje
Velja splošno pravilo: karkoli nelastnega avtor besedila uporabi pri pisanju, je to vedno treba označiti s citatom oz. sklicem na primernem mestu v besedilu, in to ne glede na vir (internet, knjiga, revija, zbornik, časopis itd.). To velja tako za neposredne navedke (citiranje) kot tudi za uporabo idej in ugotovitev drugih avtorjev z lastnimi besedami (povzemanje).
Krajši citati (pet vrstic ali manj) so vključeni v besedilo brez presledka ali nove vrstice. Začetek in konec citata sta označena z dvojnimi narekovaji. Na koncu citata mora biti natančno naveden vir po pravilih za navajanje literature. Če je citat daljši od petih vrstic, ga je treba postaviti v novo vrsto s povečanim odmikom od levega roba in ga izpisati v pomanjšanem ali poševnem tisku. V tem primeru se citat ne označi z narekovaji.
Tudi pri povzemanju ali sklicevanju (brez dobesednega citiranja) je treba na ustreznem mestu natančno navesti podatke o viru.
Navajanje virov:
Fakulteta za družbene vede za navajanje virov in literature uporablja Chicago Manual of Style (CMS), 16. izdajo. Č (03)8 Chicago. Nadaljnja navodila CMS so dostopna prek: http://www.chicagomanualofstyle.org.
Navajanje virov je sestavljeno iz dveh delov: oznake v oklepajih v besedilu (t. i. navedenke), ki daje kratko informacijo o avtorju, letnici vira in mesta v viru (predvsem strani), ter seznama virov, ki daje popolno bibliografsko informacijo. Vse, kar je navedeno v oklepajih v besedilu, mora biti natančno navedeno v seznamu virov, ter vse, kar je v seznamu virov, mora biti navedeno in uporabljeno v besedilu.
Kako navajati v besedilu:
Samostojni avtor
(Katuranić 1993)
Dva avtorja
(Berger in Luckmann 1988)
Trije ali več avtorjev
(Mowbray in drugi 1996)
V tem primeru morajo biti v seznamu virov navedeni vsi avtorji.
Navajanje točno določene strani ali razpona strani
(Katuranić 1993, 23)
(Katuranić 1993, 15–21)
Točno določene strani morajo biti navedene vedno, ko gre za citat, ko se sklicujemo na določeno misel ali ko gre za podatek, ki smo ga pridobili iz navedenega vira. Za razpon strani uporabimo stični pomišljaj.
Navajanje določenih delov besedila, če zaradi elektronskega dostopa ali narave besedila (če so npr. pomembnejša poglavja, odstavki, členi ali točke ipd.) ni mogoče ali pa ni smiselno navajati strani
(Waltz 1979, 1. pogl.)
Organizacija ali skupina kot avtor
(Global Environment Coordination 1994)
Organizacija ali skupina kot avtor, ko ni znano leto nastanka vira
(Amnesty International, 7 tč.)
Primarni vir (dokument) namesto individualnega ali kolektivnega avtorja
(Ustanovna listina Združenih narodov, 51. čl.)
Navajanje po drugem (sekundarnem) viru
(Mannheim v Jambrek 1992, 33)
Če je le mogoče, preverimo in uporabimo prvotni vir. Ko to ni mogoče ali smiselno, moramo natančno navesti tudi stran(i) v sekundarnem viru, kjer je povzet ali citiran prvotni vir.
Več del istega avtorja z enako letnico (k letnici se dodajo še črke po abecednem redu)
(Luckmann 1988a, 101)
Hkratno navajanje več virov (ločimo jih s podpičji)
(Luckmann 1996; Benko 1997; Bučar 1997)
Najprej navedemo starejše vire in potem novejše, med viri, ki so nastali v istem letu, pa uporabimo abecedno zaporedje.
Navajanje internetnih virov
(Sistema se je potrebno držati skozi celotno besedilo. Vse internetne vire se v enotnem končnem seznamu Literature na koncu besedila navede po abecedi skupaj z ostalimi viri.)
po avtorju ali nosilcu spletne strani/ članka/ prispevka... npr. (Luckmann 1996, 16) ali (RTVSLO 2008, 11. april);
če ni avtorja, z naslovom dokumenta/ zakona oz. z naslovom časopisnega članka, ki nima avtorja npr. (Splošna deklaracija človekovih pravic 1948) ALI (Chicago Tribune 1994);
če se navaja internetno stran kot celoto pa npr. (World Health Organization).
Seznam virov:
Splošno pravilo je, da so s poševnim tiskom poudarjeni tisti deli virov, ki nam omogočajo, da jih najlažje najdemo. V primeru knjig so to njihovi naslovi, v primeru zbornikov naslovi zbornikov in v primeru člankov iz revij naslovi revij.
Vse v besedilu (tako v glavnem besedilu kot v opombah) uporabljene vire uredimo v enoten seznam virov na koncu besedila, ki je urejen po abecedi priimkov avtorjev, imen institucij in naslovov dokumentov. Seznam o virih na koncu ima naslov Literatura. Več virov istega avtorja uredimo po starosti od starejših k novejšim. Če se avtorji ali institucije ponavljajo, jih v celoti zapišemo le prvič in potem uporabimo ---:
Benko, Vlado. 1997a. Znanost o mednarodnih odnosih. Ljubljana: FDV.
--- 1997b. Zgodovina mednarodnih odnosov. Ljubljana: ZPS.
Sicer pa sledimo naslednjim zgledom (za posebne primere glej tudi CMS):
Knjige:
Samostojni avtor
Jambrek, Peter. 1992. Uvod v sociologijo. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
Dva avtorja
Berger, Peter in Thomas Luckmann. 1966/1988. Družbena konstrukcija realnosti. Ljubljana: Cankarjeva založba.
Trije ali več avtorjev
Mowbray, Carol T., Susan Lanir in Marilyn Hulce, ur. 1985. Women and mental health: new directions for change. New York: Harrington Park Press.
Zbornik
Hewson, Martin in Timothy J. Sinclair, ur. 1999. Approaches to Global Governance Theory. Albany: State University of New York Press.
Organizacija ali skupina kot avtor
Global Environment Coordination. 1994. Facing the global environment challenge: A progress report on World Bank global environmental operations. Washington: Global Environment Coordination Division, Environment Dept., The World Bank.
Poglavje v zborniku
Palan, Ronen. 1999. Global Governance and Social Closure or Who is to Governed in an Era of Global Governance? V Approaches to Global Governance Theory, ur. Martin Hewson in Timothy J. Sinclair, 55–72. Albany: State University of New York Press.
Knjiga, dostopna tudi v e-obliki
Baker, Christopher Paul. 2002. Absolutism and the Scientific Revolution, 1600–1720: A Biographical Dictionary. Westport: Greenwood Publishing Group. Dostopno prek: NetLibrary.
Članki:
Članek v znanstveni reviji (samostojni avtor)
Katunarić, Vjeran. 1993. Interkulturalizem. Teorija in praksa 30 (1–2): 14–25.
Članek v znanstveni reviji (več avtorjev)
Bachrach, Peter in Morton S. Baratz. 1963. Decisions and Nondecisions: An Analytical Framework. American Political Science Review 57 (3): 632–642.
Članek v časopisu
Daalder, Ivo in James M. Lindsay. 2003. American Empire, Not 'If' but 'What Kind'. The New York Times, B9 (10. maj).
Časopisni članek (brez navedbe avtorja)
Chicago Tribune. 1994. Gun injuries take financial toll on hospitals, 13 (24. februar).
Članek v reviji, dostopni tudi prek interneta
Hoffmann, Stanley. 2003. America Goes Backward. The New York Review of Books 50 (10). Dostopno prek: http://www.nybooks.com/articles/16350 (18. marec 2008).
Članek v časopisu, dostopnem tudi prek interneta
Cooper, Robert. 2002. Why We Still Need Empires. The Guardian Unlimited, 7. april. Dostopno prek: http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4388915,00.hml (18. marec 2008).
Primarni (dokumenti) in ostali viri: Pri primarnih virih (zlasti dokumentih) je najpomembnejši naslov dokumenta ali zbirke dokumentov, zato so ti izpisani poševno. Upoštevamo uradno sprejete zapise posameznih dokumentov, ker jih je na ta način najlažje najti in preveriti našo uporabo. Na ta način upoštevamo tudi uveljavljene kratične naslove. Internetni viri: Če je treba internetne naslove zaradi dolžine deliti, naredimo presledek po /, _, = ali . (v tem zaporedju). V končnem besedilu odpravimo tudi internetne hiperpovezave.
Internetna stran, posamezna
Prodi, Romano. 2001. An Enlarged and More United Europe, A Global Player: Challenges and Opportunities in the New Century. Dostopno prek: http://www.europa.eu.int/comm/laeken_council/ bruges_en.htm (9. september 2002).
Internetna stran, celotna
World Health Organization. Dostopno prek: http://www.who.int (17. junij 2006).
Internetna stran, ni avtorja
Splošna deklaracija človekovih pravic. 1948. Dostopno prek: http://www.unhchr.ch/ udhr/lang/slv.htm (10. julij 2005).
Članek iz e-revije, brez strani
Makiya, Kanan. 2008. How Did I Get Iraq Wrong? Slate, 17. marec. Dostopno prek: http://www.slate.com/id/2186763 (19. april 2008).
Uradni viri:
Gradivo za seje parlamenta in delovnih teles
Državni zbor Republike Slovenije. Odbor za mednarodne odnose. 1997. Ocena stanja mednarodnih odnosov Republike Slovenije, 1. oktober.
Vladni dokumenti
Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve Republike Slovenije. 2008. Prednostne naloge. Dostopno prek: http://www.mddsz.gov.si/si/eu2008_mddsz/ prednostne_naloge/ (3. april 2008).
Zakoni v Uradnem listu
Zakon o zunanjih zadevah (ZZZ-1-UPB-1). Ur. l. RS 113/2003 (20. november 2003).
Zakoni na internetu
Zakon o zunanjih zadevah (ZZZ-1-UPB-1). Ur. l. RS 113/2003. Dostopno prek: http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r06/predpis_ZAKO3826.html (18. marec 2008).
Mednarodne pogodbe
v zbirki
Pogodba o neširjenju jedrskega orožja – Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons. 1968. 729 UNTS 161.
Mednarodne pogodbe na internetu
Pogodba o neširjenju jedrskega orožja – Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons. 1968. Dostopno prek: http://www.fas.org/nuke/control/npt/text/npt2.htm (18. marec 2008).
Sodbe sodišč v zbirki
Military and Paramilitary Activities (Nikaragua proti ZDA). 1986 ICJ 4.
Dokumenti mednarodnih institucij
Evropska Komisija. 2004. Commission Staff Working Paper: Bosnia and Herzegovina – Stabilisation and Association Report 2004. Dostopno prek: http://europa.eu.int/comm/external_relations/see/sap/ rep3/co_BiH.pdf (12. april 2004).
Odločitve mednarodnih institucij – pomemben naslov
Združeni narodi. Generalna skupščina. 1970. Declaration on Principles of International Law Concerning Friendly Relations and Co-operation Among States in Accordance with the Charter of the United Nations. Resolucija2526 (XXV), sprejeta 24. oktobra 1970. Dostopno prek: http://ods-dds-ny.un.org/doc/RESOLUTION/GEN/NR0/
348/90/IMG/NR034890.pdf?OpenElement (2. avgust 2004).
Resolucije mednarodnih organizacij – pomembna zaporedna številka
Varnostni svet. 1998. Resolucija 1174, S/RES/1174/1998. Dostopno prek: http://ods-dds-ny.un.org/doc/UNDOC/GEN/N98/167/58/PDF/N9816758.pdf? OpenElement (20. avgust 2004).
Resolucije mednarodnih organizacij – pomemben tudi naslov resolucije
Generalna skupščina. 1970. Declaration on Principles of International Law Concerning Friendly Relations and Co-operation among States in accordance with the Charter of the United Nations – Deklaracija načel mednarodnega prava glede prijateljskih odnosov in sodelovanja med državami v skladu z UL OZN, GA/RES/2526(XXV), sprejeta 24. oktobra 1970. Dostopno prek: http://www1.umn.edu/humanrts/instree/ principles1970.html (8. marec 2006).
Neobjavljeni viri:
Intervju
Novak, Janez. 2006. Intervju z avtorjem. Celje, 15. maj.
Drugi elektronski viri:
Televizijski prispevek
TV Slovenija, 1. program. 2007. Dnevnik. Ljubljana, 13. april.
Radijski prispevek
Radio Slovenija, 1. program. 2006. Studio ob 17-ih. Ljubljana, 13. maj.
Arhiv družboslovnih podatkov:
Datoteka podatkov ADP
Kos, Drago in skupina. 2009. Socialno prostorski vpliv avtocest v Sloveniji. Datoteka podatkov. Univerza v Ljubljani, Center za raziskovanje javnega mnenja in mnozicnih komunikacij, Center za prostorsko sociologijo. Ljubljana: Arhiv druzboslovnih podatkov. Dostopno prek: http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/ceste02/ (1. februar 2011).
Interno glasilo
Interno glasilo organizacije
Lek d.d. 2011. Poročilo o uspešnosti podjetja. Ljubljana: interno gradivo.
Navajanje več istih tiskanih izvodov revij v celoti
Celotno analizirano besedilo mesečnika
Cosmopolitan. 2010. Analizirano besedilo mesečnika (maj-december). Ljubljana: Adria Media Ljubljana.
Opombe pod črto
Citirani viri se ne navajajo pod črto. V opombi pod črto se sproti navajajo le vsebinske opombe. V opombah navajamo podrobnejše podatke o primarnih virih (npr. datum uveljavitve pogodb in število pogodbenic), če so ti pomembni za obravnavo. Mesto v besedilu, na katero se nanaša opomba, in opomba pod črto se označujeta s številko. Številčenje opomb je zaporedno od začetka do konca besedila z arabskimi številkami.
Navodila za oštevilčenje strani
Postavite se na konec 3. strani (oz. 4. strani, če ste v besedilo vezali tudi zahvalo) in izberite Vstavljanje/Prelom. Odpre se novo okno, kje obvezno izberite 4. možnost Vrste prelomov odsekov – Naslednja stran. Program vam bo vstavil novo stran.
Pogled nastavite na Pogled/Navaden. Kot vidite, je sedaj med 3. in 4. stranjo vidna črta, na kateri piše Prelom odseka (naslednja stran). Dokument se je razdelil na dva odseka. (Če je vmes nastala še dodatna prazna stran, potem je ob že omenjeni črti še črta, kjer piše Prelom strani. V tem primeru odstranite ta odvečni prelom, prelom odseka pa mora ostati.)
Postavite se na 3. oz. 4. stran in izberite Vstavljanje/Številke strani. Odpre se novo okno, kjer odkljukajte možnost Pokaži številko prve strani in pritisnite gumb Oblika ... Spet se odpre novo okno, kjer lahko določite obliko številk, predvsem pa je pomembno, da spodaj izberete Oštevilčenje strani – začni z in tam vpišete 4 oz. 5.
Postavite se na 4. oz. 5. stran in izberite Pogled/Glava in noga. Postavite se v nogo, kjer je tudi številka strani (1). Na vrhu obrobe glave piše Enak kot prejšnji, kar pomeni, da je noga na 4. oz. 5. strani oblikovana enako kot noga na 3. oz. 4. To pa seveda ni dobro, saj na 3. oz. 4. strani nočemo številčenja. Ko ste izbrali pogled glave/noge se je odprla tudi nova orodjarna. Sedaj na njej poiščite gumb, ki je vdrt, in če se zapeljete nanj, piše Poveži s prejšnjim. Kliknite ga in s tem boste prekinili povezavo med obema odsekoma. Sedaj nad nogo ne piše več Enak kot prejšnji.
Pojdite na 4. stran in iz noge izbrišite številko strani. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 07:50 Naslov sporočila: PRAVILNIK O POSTOPKU PRIPRAVE IN ZAGOVORA MAGISTRSKEGA DELA |
|
|
PRAVILNIK
O POSTOPKU PRIPRAVE IN ZAGOVORA MAGISTRSKEGA DELA NA ŠTUDIJSKEM
PROGRAMU 2. STOPNJE NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
Na podlagi 18. tocke 314. clena Statuta Univerze v Mariboru in na osnovi dolocila 3.
odstavka 1. clena Pravilnika o postopku priprave in zagovora magistrskega dela na
študijskem programu 2. stopnje, ki ga je Univerza v Mariboru sprejela dne 20.02.2007,
je Senat Fakultete za organizacijske vede v Kranju na svoji 14. redni Seji, dne
28.11.2008 sprejel naslednji
PRAVILNIK
o postopku priprave in zagovora magistrskega dela na študijskem programu
2. stopnje na Fakulteti za organizacijske vede v Kranju
1 SPLOŠNA DOLOCILA
1. clen
S tem pravilnikom se ureja postopek pri izbiri in prijavi teme magistrskega dela,
njegova okvirna vsebinska in formalna priprava, okvirni postopek pri zagovoru
magistrskega dela in postopek podelitev diplom o magisteriju študentom, ki koncajo
drugo stopnjo študija (magistrski študijski program).
S tem pravilnikom se ureja tudi postopek priprave in zagovora magistrskega dela za
študente, ki opravljajo obveznosti v okviru izmenjave študentov ali po skupnih
študijskih programih (joint degree programe).
2 PRIJAVA MAGISTRSKEGA DELA
2. clen
Študent lahko prijavi temo ob soglasju predvidenega mentorja ob vpisu v drugi letnik
vendar najkasneje do takrat, ko opravi vse s študijskim programom predvidene
obveznosti.
Magistrsko delo je lahko tudi skupinski raziskovalni projekt vecih študentov, pri cemer
mora biti iz prijave teme in magistrskega dela jasno razviden raziskovalni prispevek in
obseg dela vsakega posameznega clana skupine.
Študent mora v primeru, da teme ne prijavi v zgoraj navedenih rokih, na komisijo za
znanstveno raziskovalne zadeve nasloviti pisno obrazloženo vlogo, za dovolitev
prijave teme magistrskega dela.
2.1 Izbira teme
3. clen
Študent izbere temo magistrskega dela na osnovi razpisanih tem ali po lastni presoji.
V vsakem primeru mora pred prijavo izbrane teme o njej pridobiti soglasje
predvidenega mentorja.
Študent izbira temo magistrskega dela iz vsebine magistrskih predmetov študijskega
programa oz. smeri, ki jo je vpisal. Študent lahko izbere temo tudi iz vsebin drugih
predmetov maticnega študijskega programa ali iz vsebin drugih študijskih
programov, tudi v tujini, vendar pa mora biti raziskovalni problem magistrskega dela
iz študijskega programa oz. smeri, ki jo je vpisal.
4. clen
Mentor pri izdelavi magistrskega dela je lahko visokošolski ucitelj z nazivom redni
profesor, izredni profesor ali docent, ki je znanstveno aktiven na podrocju znanstvene
discipline, na kateri temelji magistrsko delo.
2.2 Prijava teme
5. clen
Študent prijavi temo na posebnem obrazcu (priloga A1) podpisanem s strani
mentorja. Mentor lahko predlaga somentorja. Obrazec je sestavni del tega
pravilnika.
Študent odda obrazec v dveh izvodih in v elektronski obliki (wordov dokument) v
referat za študentske zadeve, na el. naslov: mag@fov.uni-mb.si.
K obrazcu mora priložiti dispozicijo magistrskega dela, ki naj praviloma ne preseže 15
strani in naj vsebuje naslednje tocke:
1 naslov magistrskega dela, v slovenskem in angleškem jeziku
2 opredelitev oz. opis problema, ki je predmet raziskovanja,
3 cilji in raziskovalne hipoteze magistrskega dela,
4 predpostavke in omejitve raziskave,
5 predvidene metode raziskovanja,
6 predvidena struktura poglavij (kazalo),
7 seznam predvidenih virov.
2.3 Potrditev teme magistrskega dela
6. clen
Ko referat za študentske zadeve prejme prijavo teme magistrskega dela, preveri, ali
študent izpolnjuje pogoje za potrditev teme magistrskega dela. V primeru
izpolnjevanja posreduje predvidenemu predstojniku katedre, prijavo teme z vsemi
prilogami in obrazec »Sklep o magistrskem delu« (priloga A2).
Predstojnik katedre, s podpisom potrdi izbiro teme, mentorja in morebitnega
somentorja, lahko pa predlaga spremembo naslova ali vsebine magistrskega dela,
ali pa predlaga drugega mentorja oz. somentorja. Kadar ima predstojnik katedre,
pripombe na dispozicijo ali imenovanje mentorja, referat o tem obvesti
predlaganega mentorja in kandidata ter zahteva ustrezne dopolnitve prijave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 12:15 Naslov sporočila: Predlagano temo magistrskega dela s potrjenim mentorjem in |
|
|
Predlagano temo magistrskega dela s potrjenim mentorjem in somentorjem preveri
prodekan za raziskovalno dejavnost, ki lahko prijavo vrne predstojniku katedre,
oddelka oz. inštituta, ce se z njo ne strinja. Ce nima pripomb, jo s podpisom sklepa o
magistrskem delu (priloga A2) dokoncno potrdi.
Kandidat za somentorja je lahko, kdor izpolnjuje enega od spodaj navedenih
pogojev:
• Je habilitiran ucitelj z nazivom docent, izredni profesor oz. redni profesor, ki izvaja
pedagoški proces s predmetnega podrocja, v katerega je uvršcen magistrski
predmet, oz. je zaslužni profesor. Ce študent v okviru magistrskega dela obdela
vsebine, ki se prepletajo z drugimi predmeti, je lahko somentor tudi z drugega
predmetnega podrocja.
• Je visokošolski ucitelj za predmet, ki ni v študijskem programu, v katerega je vpisan
študent, ce je magistrsko delo zasnovano interdisciplinarno.
• Je visokošolski ucitelj iz tujine in je vkljucen v izvedbo študijskega programa, v
katerega je vpisan študent. To je lahko gostujoci profesor ali profesor na tuji
univerzi, kjer je študent opravil del svojih študijskih obveznosti (npr. projekt
Socrates/Erasmus ali druge oblike mednarodnega sodelovanja med univerzami).
• Somentor je lahko asistent z doktoratom znanosti pri predmetu, pri katerem
študent pripravlja magistrsko delo, ce bo s tem bistveno doprinesel h kakovosti
magistrskega dela.
2.4 Evidentiranje potrjene teme magistrskega dela
7. clen
Referat za študentske zadeve evidentira potrjeno prijavo teme magistrskega dela.
Originalni izvod potrjene prijave (sklepa obrazec A2) pošlje študentu, kopijo mentorju
in morebitnemu somentorju, en izvod pa arhivira.
3 PRIPRAVA MAGISTRSKEGA DELA
3.1 Vsebina in oblika magistrskega dela
8. clen
Na podlagi potrjene teme magistrskega dela študent po mentorjevih navodilih
oblikuje vsebino magistrskega dela, pri tem se lahko delovna dispozicija delno tudi
spremeni, ce to zahteva narava raziskovanja in ce k temu podata soglasje mentor in
morebitni somentor.
Veljavnost teme je omejena na najvec eno leto, od datuma, ko je bila tema
potrjena. Ce študent po poteku roka, ki je dolocen v izdanem sklepu o magistrskem
delu ob potrditvi teme magistrskega dela, ne magistrira oz. ne odda magistrskega
dela, se lahko ista tema, razen v odobrenih izjemah, dodeli drugemu študentu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 09 Apr 2012 12:25 Naslov sporočila: Prodekan za raziskovalno dejavnost lahko na osnovi utemeljen |
|
|
Prodekan za raziskovalno dejavnost lahko na osnovi utemeljenih razlogov, ki so
razvidni iz vloge kandidata, in presoje aktualnosti teme s sklepom podaljša veljavnost
teme.
9. clen
Študenti pripravijo magistrsko delo v slovenskem jeziku s povzetkom v angleškem ali
nemškem jeziku.
Tako tuji kot domaci študenti, ki želijo pripraviti magistrsko delo v tujem jeziku
(praviloma angleškem ali nemškem) s povzetkom v slovenšcini, naslovijo prošnjo za
odobritev izbire tujega jezika magistrskega dela na komisijo za raziskovalno dejavnost
FOV.
Magistrsko delo sme praviloma obsegati najvec 80 strani.
3.2 Evidentiranje prispelega magistrskega dela
10. clen
Študent odda tri trdo vezane izvode magistrskega dela v referat za študentske
zadeve. K originalnemu izvodu, ki je namenjen mentorju, se priloži elektronska verzija
magistrskega dela na primernem elektronskem mediju v PDF obliki.
Referat za študentske zadeve predano magistrsko delo evidentira in pošlje izvod
magistrskega dela mentorju in somentorju, ce je bil leta imenovan. Ko je imenovana
komisija za zagovor magistrskega dela, referat posreduje clanom komisije preostale
izvode.
Po zagovoru referat za študentske zadeve pošlje en vezan izvod magistrskega dela v
knjižnico FOV, drug vezan izvod pa v (Univerzitetna knjižnica Maribor) UKM. K izvodu,
ki je namenjen knjižnici FOV, se priloži elektronska verzija magistrskega dela, na
primernem elektronskem mediju.
3.3 Imenovanje komisije za zagovor magistrskega dela
11. clen
Komisijo za zagovor magistrskega dela imenuje dekan FOV na predlog predstojnika
katedre (priloga B1).
Komisija za zagovor magistrskega dela je sestavljena iz predsednika in najmanj dveh
clanov. Mentor ne more biti predsednik komisije, temvec je njen clan. V komisiji
morata biti vsaj dva visokošolska ucitelja s predmetnega podrocja, v katero je
uvršceno magistrsko delo.
V odlocbi o imenovanju komisije se hkrati doloci tudi datum in kraj zagovora
magistrskega dela. Odlocbo prejmejo clani komisije in študent – kandidat. Zagovor
se objavi na oglasni deski fakultete.
4 ZAGOVOR MAGISTRSKEGA DELA
4.1 Jezik zagovora
12. clen
Zagovor magistrskega dela poteka v slovenskem jeziku, lahko pa poteka v tistem
tujem jeziku, v katerem je bilo magistrsko delo napisano, ce je izpolnjen eden izmed
naslednjih pogojev:
• magistrsko delo zagovarja tuji študent, ki je študiral na Univerzi v Mariboru v okviru
izmenjave študentov ali po skupnih študijskih programih (joint degree programe),
• mentor oz. somentor pri pripravi magistrskega dela je ucitelj iz tujine,
• pri pripravi magistrskega dela sodeluje gostujoci visokošolski ucitelj ali visokošolski
ucitelj iz tujine,
• magistrsko delo se opravlja pri programih tujih jezikov.
4.2 Postopek zagovora
13. clen
Zagovor magistrskega dela je javen in se izvede, kot sledi:
1. Predsednik komisije najprej predstavi študenta. Nato ugotovi, da so izpolnjeni
pogoji za zagovor magistrskega dela, in študentu pojasni postopek zagovora.
2. Mentor pripravi porocilo o pripravi magistrskega dela in ga predstavi na
zagovoru.
3. Študent predstavi svoje magistrsko delo, zlasti motiv za izbiro teme,
najvažnejše ugotovitve iz svoje raziskave in uporabnost rezultatov dela.
4. Cas predstavitve magistrskega dela naj bo 20–30 minut.
5. Mentor postavi študentu vprašanja. Svoja vprašanja postavijo in pojasnijo tudi
preostali clani komisije, z dovoljenjem predsednika komisije pa tudi drugi
prisotni.
6. Študent odgovori na zastavljena vprašanja. Nato komisija v odsotnosti
študenta in drugih navzocih sklepa o skupni oceni magistrskega dela in
ustnega zagovora. Predsednik komisije vpiše oceno v zapisnik o zagovoru
magistrskega dela, ki ga podpišejo vsi clani komisije (priloga B2).
7. Predsednik komisije za zagovor magistrskega dela v navzocnosti javnosti
sporoci študentu uspeh zagovora in pridobljeni strokovni naslov.
8. Skupni cas zagovora magistrskega dela praviloma ne presega 120 minut.
9. Po uspešno opravljenem zagovoru referat za študentske zadeve izracuna
zakljucno oceno študija kandidata in mu izstavi potrdilo o magistriranju
(priloga C1).
Ocenjevanje magistrskega dela V primeru, da bi se med zagovorom dela ugotovile
napr. slovnicne, tiskarske ali podobne napake se delo vsebinsko lahko oceni kot
pozitivno, zagovor pa kot pogojno zadovoljiv. Predsednik komisije lahko v takem
primeru doloci rok in zahteva od kandidata odpravo napak v tem roku. Mentor nato
oceni ali je kandidat napake odpravil, ter to sporoci predsedniku komisije in referatu
za študentske zadeve. Po odpravi napak, predsednik komisije odredi, da referat za
študentske zadeve izda potrdila o uspešno koncanem magistrskem študiju.
Ce komisija za zagovor ugotovi, da kandidat v magistrskem delu navaja precejšnje
dele besedila iz literature in že izdelanih ekspertiz in pri tem ne navaja vir in strani
literature ali dela v delu naloge, kjer vire navaja, komisija delo zavrne in ga oceni z
negativno oceno.
V kolikor kandidat ne pride na zagovor magistrskega dela in svoje odsotnosti ne
opravici, sprejme komisija sklep, da je kandidat od zagovora magistrskega dela
odstopil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 10 Apr 2012 08:14 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com -pomoč pri pisanju in urejanju diplome magistr |
|
|
MojSTUDIJ.com - Vrhunska pomoč in svetovanje pri študiju !!
Kontakt:
info@mojstudij.com
http://www.mojstudij.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 08:24 Naslov sporočila: UNIVERZA V MARIBORU FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJ |
|
|
6. EVIDENCA MAGISTROV
20. clen
Fakulteta oblikuje zbirko podatkov o svojih magistrih kot evidenco izstavljenih diplom
o magisteriju (knjiga magistrov).
Zbirka podatkov vsebuje:
a) ime in priimek magistra,
b) datum rojstva magistra,
c) naslov teme,
d) datum zagovora magistrskega dela,
e) skupno oceno magistrskega dela ter povprecno oceno izpitov,
f) zakljucen študijski program (in smer),
g) podeljeni strokovni naslov,
h) številko indeksa.
Zbirka podatkov o magistrih je sestavni del informacijskega sistema univerze in je
objavljena na spletnih straneh clanice.
Zapisnik o zagovoru magistrskega dela skupaj z vsemi drugimi dokumenti osebnega
kartona študenta – kandidata se izloci iz evidence študentov in se prenese ter hrani v
posebni kartoteki magistrov.
Univerza skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov organizira elektronsko bazo
magistrov, katere namen je informiranje javnosti o identiteti magistrov, ki so uspešno
zakljucili študij in magistrirali v posameznih letih na Univerzi v Mariboru. Dostop do
baze magistrov je brezplacen in javen.
7. KONCNE DOLOCBE
21. clen
Obrazci, navedeni v tem pravilniku, so priloga in sestavni del pravilnika.
22. clen
Priprava in zagovor magistrskih del v tujem jeziku se podrobneje opredeli v skladu s
Statutom Univerze v Mariboru.
25. clen
Ta pravilnik zacne veljati osmi dan po objavi na spletni strani FOV in oglasnih deskah
FOV.
Dekan
red. prof. dr. Marko Ferjan
Priloga A1
UNIVERZA V MARIBORU
FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
_________________________________________
Ime in priimek: _____________________ Vpisna številka:
_________________
Naslov: ___________________________
PRIJAVA TEME ZA MAGISTRSKO DELO
Podpisani-a _________________________________________, študent-ka študijskega
programa 2. stopnje _____________________________________________________________,
prosim za dodelitev teme magistrskega dela z naslovom:
v slovenskem jeziku
_______________________________________________________________________ v
angleškem
jeziku________________________________________________________________________ pri
predmetu: _______________________________________
pod mentorstvom: ___________________________________
somentorstvom_______________________________________
Podpisani-a izjavljam, da bom magistrsko delo sestavil-a sam-a in se zavedam
morebitnih kazenskih in disciplinskih posledic, ce bi za izdelavo dela uporabljal-a
nedovoljena sredstva.
Datum: _______________ Podpis kandidata-ke:
_______________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 07:50 Naslov sporočila: Obrazci za pripravo dispozicije diplome magistrske naloge |
|
|
SOGLASJE MENTORJA:
_______________________
Priloga:
Dispozicija mag.dela kandidata-ke
Priloga A2
UNIVERZA V MARIBORU
FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
_________________________________________
Številka: _________________
Datum: __________________
SKLEP O MAGISTRSKEM DELU
1. ________________________________, študent-ka študijskega programa 2. stopnje
________________________________, izpolnjuje pogoje, zato se mu/ji dovoljuje
izdelati magistrsko delo.
2. Tema magistrskega dela je s podrocja katedre/oddelka/inštituta
__________________________________________________________________________, pri
predmetu ____________________________________.
Mentor-ica: ____________________________
Somentor-ica: __________________________
3. Datum veljavnosti teme: _________________
4. Tema podaljšana: _______________________
5. Naslov magistrskega dela:
_________________________________________________________
____________________________________________________________________________
_______
6. Vsebina magistrskega dela:
________________________________________________________
____________________________________________________________________________
_______
____________________________________________________________________________
_______
____________________________________________________________________________
_______
____________________________________________________________________________
_______
____________________________________________________________________________
_______
7. Magistrsko delo je potrebno izdelati skladno z »Navodili za izdelavo
magistrskega dela«
in ga do _____________ v ____ izvodih oddati v referat za študentske zadeve.
Predstojnik katedre: Prodekan za raziskovalno dejavnost:
_________________________ _________________________
Priloga B1
UNIVERZA V MARIBORU
FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
_________________________________________
Št. indeksa: _______________
Datum: __________________
ODLOCBA O IMENOVANJU KOMISIJE ZA ZAGOVOR MAGISTRSKEGA DELA NA
ŠTUDIJSKEM PROGRAMU 2. STOPNJE
Imenujem komisijo za zagovor magistrskega dela z naslovom
______________________________________________________________________
Kandidata-tke
____________________,
(ime in priimek)
Stanujocega-e
________________________________,
(naslov bivališca)
Študenta-ke na študijskem programu
___________________________________________,
v naslednji sestavi:
1 __________________________ predsednik-ica,
2 __________________________ mentor-ica,
3 __________________________ somentor-ica (ce je imenovana),
4 __________________________ clan-ica.
Zagovor magistrskega dela bo dne ________________ ob ________________ uri na
Fakulteti za organizacijske vede v Kranju.
Obvestiti:
1 kandidatatko
2 clane komisije
3 javnost na oglasni deski
4 arhiv
Podpis predlagatelja
Predstojnik katedre: Dekan-ica:
________________________ ______________________
Priloga B2
UNIVERZA V MARIBORU
FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
_________________________________________
ZAPISNIK
O ZAGOVORU MAGISTRSKEGA DELA NA ŠTUDIJSKEM PROGRAMU 2. STOPNJE
Kandidat-ka __________________________________________________,
Stanujoc-a ____________________________________________________,
Študent-ka študijskega programa 2. Stopnje
__________________________________________________________________________,
je pripravila magistrsko delo pri predmetu ________________________________________ s
podrocja katedre/oddelka/inštituta _____________________________________________ z
naslovom _________________________________________________________________.
Zagovor je bil dne ____________ ob ________ uri.
Komisija je pregledala magistrsko delo in ugotovila, da je izdelano v skladu z danimi
navodili. Glede na ugotovitev je bilo sklenjeno, da se kandidatuki dovoli opravljati
ustni zagovor pred komisijo v sestavi:
1 __________________________ predsednik-ca,
2 __________________________ mentor-ica,
3 __________________________ somentor-ica (ce je imenovana),
4 __________________________ clan-ica.
Po opravljenem zagovoru je komisija ugotovila, da je kandidat-ka uspešno koncala
drugostopenjski magistrski študijski program
________________________________________________, smer
________________________________________________________ in si pridobila strokovni
naslov _____________________________________________________________.
Ocena: skupna ocena magistrskega dela in ustnega zagovora ___________
Mentor-ica: Predsednik-ca komisije: Clani komisije :
__________________ ___________________ ________________
________________
Somentor-ica: ________________
__________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 08:10 Naslov sporočila: UNIVERZA V MARIBORU FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJ |
|
|
Priloga C1
UNIVERZA V MARIBORU
FAKULTETA ZA ORGANIZACIJSKE VEDE V KRANJU
_________________________________________
Številka: ____________________
Datum: _____________________
POTRDILO O MAGISTRIRANJU NA 2. STOPNJI ŠTUDIJA
_________________________________________________________ Univerze v Mariboru
potrjuje, da je
(ime fakultete)
g./ga. ____________________________________, rojen-a ______________________ dne
____________
(ime in priimek magistrare) (datum, kraj) (datum)
Magistriral-a po študijskem programu 2. stopnje
____________________________________________,
(študijski program)
______________________________________________ Univerze v Mariboru mu/ji priznava
(ime fakultete)
izobrazbo 2. stopnje in podeljuje strokovni naslov
_______________________________________________________.
Potrdilo je izdano, ker diploma o magisteriju še ni podeljena in velja, dokler se ta ne
podeli. Skladno z 21. tocko 28. clena Zakona o upravnih taksah Zakon o upravnih
taksah (Ur. l. RS, št. 114/2005 – ZUTUPB2, 131/2006 (5/2007popr.) in 138/2006 je to
potrdilo takse prosto.
Dekan-ica:
_____________________ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 14 Apr 2012 13:29 Naslov sporočila: PRAVILNIK O DIPLOMIRANJU I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen |
|
|
PRAVILNIK O DIPLOMIRANJU
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se podrobneje določa pogoje in postopek za izbiranje teme in
pripravljanje dispozicije diplomskega dela, izdelavo diplomskega dela in opravljanje
diplomskega izpita, ki je pogoj za pridobitev strokovnega naslova: inženir/inženirka
mehatronike.
2. člen
Za pridobitev diplome o končanem študiju in s tem pridobitev višje strokovne izobrazbe
mora študent poleg predpisanih študijskih obveznosti izdelati in uspešno zagovarjati
diplomsko delo.
3. člen
Diplomsko delo je interdisciplinarno, povezano z delovnimi področji v podjetjih kjer
študent opravlja praktično izobraževanje ter strokovnimi predmeti Višje strokovne šole,
program mehatronika.
Diplomsko delo mora biti praktično usmerjeno in je lahko projekt, raziskava ali rešitev
določenega problema.
Diplomsko delo je rezultat samostojnega strokovnega dela študenta.
Z diplomskim delom kandidat dokaže strokovno usposobljenost za izvajanje strokovnih
opravil in nalog v organizacijah na področjih, ki jih obsega program Višje strokovne šole.
II. IZBIRA TEME IN IZBIRA MENTORJA
4. člen
Naslove teme diplomskega dela lahko predlagajo:
• študentje,
• predavatelji, ki izvajajo študijski program višje strokovne šole,
• podjetja, organizacije in druge institucije, ki sodelujejo z višjo strokovno šolo v okvirih
povezanih z njihovim delovanjem.
Pravilnik o diplomiranju 2
5. člen
Vsak študent ima pravico do mentorja. Mentorja si študent praviloma pridobi sam. Na
pisno prošnjo mu mentorja določi ravnatelj.
Mentor diplomskega dela je predavatelj višje strokovne šole.
Študent, ki prijavlja temo, povezano z izbranim podjetjem ima lahko mentorja iz tega
podjetja (v nadaljnjem besedilu somentor). Somentorja si pridobi študent sam.
III. PRIJAVA TEME DIPLOMSKEGA DELA
6. člen
Študent lahko prijavi temo diplomskega dela, ko ima uspešno opravljene vse študijske
obveznosti prvega letnika in več kot polovico izpitov iz drugega letnika.
Študent predloži v celoti izpolnjen obrazec »DI – 1«: Prijava teme diplomskega dela,
Referatu za študentske zadeve.
7. člen
a) Prijava teme diplomskega dela obsega:
• Podpisan in izpolnjen obrazec »DI – 1«: Prijava teme diplomskega dela, ki
vsebuje:
• podatke o študentu,
• predlagani naslov diplomskega dela,
• ime mentorja in njegovo pisno soglasje,
• pisno soglasje podjetja (za strokovno uporabno temo).
b) Dispozicijo diplomskega dela (obvezna priloga k obrazcu »DI – 1«: Prijava teme
diplomskega dela), ki obsega največ 2 strani formata A4 in vsebuje:
• delovni naslov diplomskega dela,
• ime obravnavane organizacije (če tema ni splošna) in podatke o podjetju,
• opredelitev obravnavane teme,
• namen in cilje diplomskega dela,
• predpostavke in omejitve obravnavanja,
• predvidene metode,
• predvideno členjenost vsebine – kazalo, seznam predvidene literature in virov.
c) Podpisan in izpolnjen obrazec »DI – 2«: Uskladitev naslova in teme diplomskega dela,
ki ga izpolni mentor predavatelj. V primeru, da študent prijavlja temo, povezano z izbrano
organizacijo in ima v organizaciji somentorja, mentor predavatelj uskladi temo in naslov
diplomskega dela s somentorjem.
8. člen
Prijavo teme diplomskega dela dopolni Referat za študentske zadeve s podatki o
izpolnjenih pogojih in jo izroči Študijski komisiji, ki se načeloma sestaja enkrat mesečno.
Predlagano temo diplomskega dela in ustreznost prijave (soglasje mentorja in
somentorja) preveri Študijska komisija. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 16 Apr 2012 12:36 Naslov sporočila: IZDELAVA DIPLOMSKEGA DELA navodila |
|
|
Študijska komisija izda sklep o odobritvi teme diplomskega dela, z istim sklepom potrdi
tudi mentorje. Sklep o odobritvi naslova teme diplomskega dela sporoči študentu v
mesecu dni od datuma vložene vloge.
Kopijo sklepa o odobritvi naslova teme diplomskega dela pošlje tudi mentorju in
somentorju, en izvod pa arhivira.
IV. IZDELAVA DIPLOMSKEGA DELA
9. člen
Študent pri izdelavi diplomskega dela samostojno uporablja strokovno literaturo in druge
vire. Pri izdelavi ga s teoretičnimi, strokovnimi, vsebinskimi in metodološkimi napotki
usmerjata mentor predavatelj in somentor.
10. člen
Študent ima pravico do treh neposrednih srečanj (uvodno, konzultacijsko ob osnutku in
zaključno ob predložitvi diplomskega dela) z mentorjem predavateljem in do komunikacije
po elektronski pošti.
Mentor predavatelj pripravi urnik mentorskega dela in to praviloma za vse študente iz
istega roka na iste dni.
Med 1. 7. in 20. 8. šola ne zagotavlja sodelovanja mentorja predavatelja.
Sodelovanje s somentorjem si študent organizira sam.
Mentor predavatelj in somentor sta dolžna vnaprej opozoriti študenta na pomanjkljivosti,
zaradi katerih je mogoče diplomsko delo zavrniti ali negativno oceniti.
11. člen
Sodelovanje z mentorjem predavateljem je razdeljeno v štiri faze:
1. Študent predloži dispozicijo diplomskega dela, ki jo mentor predavatelj potrdi in
doda svoje pogoje (lahko elektronska komunikacija).
2. Študent predloži osnutek diplomskega dela, ki ga mentor predavatelj potrdi in
doda usmeritve za nadaljnje delo (osebna komunikacija).
3. Študent predloži predlog diplomskega dela, ki ga mentor predavatelj potrdi in
doda usmeritve za dokončanje diplomskega dela (osebna komunikacija).
4. Študent predloži končno besedilo diplomskega dela, ki ga mentor predavatelj
pisno potrdi (osebna ali elektronska komunikacija).
Študent ne more napredovati v naslednjo delovno fazo, če mu mentor predavatelj ne
potrdi izdelka iz predhodne faze.
12. člen
Če študent ali mentor med izdelovanjem diplomskega dela ugotovi, da sodelovanje z
mentorjem ali študentom ni več mogoče, pisno zaprosi ravnatelja, naj imenuje drugega
mentorja.
Pravilnik o diplomiranju 4
Predavatelj višje šole lahko odstopi od mentorstva, če ugotovi, da študent tudi v tretjem
osnutku diplomskega dela ni upošteval njegovih priporočil.
O upravičenosti zamenjave odloči ravnatelj po posvetovanju z mentorjem in pristojnimi v
organizaciji najkasneje v 10 dneh. Pridobivanje drugega mentorja ali somentorja poteka v
skladu s 5. členom.
Med izdelovanjem diplomskega dela je možna največ ena zamenjava mentorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 19 Apr 2012 07:20 Naslov sporočila: Pravilnik o diplomuranju fkpv |
|
|
13. člen
Če študent med izdelovanjem diplomskega dela zaradi pomembnih in nepredvidenih
okoliščin ugotovi, da diplomskega dela ne bo mogel izdelati, lahko prosi za odstop od
odobrene teme diplomskega dela.
Utemeljeno prošnjo za odstop obravnava mentor z ravnateljem v 10 dneh. Če ravnatelj
odstop od že odobrene teme diplomskega dela odobri, sme študent prijaviti novo temo.
Študent sme največ enkrat prositi za odstop od odobrene teme diplomskega dela.
V. OBSEG IN OBLIKA DIPLOMSKEGA DELA
14. člen
Diplomsko delo s prilogami praviloma obsega 2 – 3 avtorske pole oziroma 30 do 40 strani
teksta, grafikonov in tabel.
Diplomsko delo je praviloma napisano v slovenskem jeziku. Predavateljski zbor višje
strokovne šole lahko odobri izdelavo in zagovor diplomskega dela v drugem jeziku.
15. člen
Diplomsko delo mora biti napisano v skladu z »Smernice za izdelavo diplomskega dela«.
16. člen
Struktura diplomskega dela je določena z »Smernice za izdelavo diplomskega dela«.
17. člen
Diplomsko delo mora biti izdelano v pokončnem formatu A4 in trdo vezano.
18. člen
Odstopanja od pravil iz V. poglavja lahko dovoli mentor predavatelj.
VI. PREDLOŽITEV DIPLOMSKEGA DELA IN PRIJAVA K DIPLOMSKEMU IZPITU
19. člen
Študent mora oddati diplomsko delo najkasneje v šestih mesecih po izdaji soglasja k temi
diplomskega dela. V kolikor študent diplomskega dela ne odda v šestih mesecih po izdaji
Pravilnik o diplomiranju 5
soglasja k temi diplomskega dela mora študijsko komisijo zaprositi za ponovno odobritev
teme diplomskega dela. Študijska komisija o podaljšanju za največ šest mesecev odloča
na predlog mentorja.
20. člen
V kolikor študent diplomskega dela ne izdela in zagovarja v enem letu po ponovni
odobritvi teme diplomskega dela, mora predložiti nov predlog teme diplomskega dela.
21. člen
Študent se prijavi k diplomskemu izpitu najkasneje 30 dni pred rokom.
Študent lahko zagovarja diplomsko delo, ko ima izpolnjene vse obveznosti iz
izobraževalnega programa in poravnane vse druge obveznosti.
22. člen
Študent se k diplomskemu izpitu prijavi v referatu za študentske zadeve z obrazcem »DI –
3«: Prijava k diplomskemu izpitu.
Študent k prijavi k diplomskemu izpitu poleg treh izvodov trdo vezanega diplomskega dela
priloži tudi:
• Potrdilo o tehničnem pregledu diplomskega dela (Obrazec »DI – 7«)
• Izjavo lektorja diplomskega dela (Obrazec »DI – 8«)
• Izjavo mentorja predavatelja (Obrazec »DI – 9«)
• Izjavo avtorja diplomskega dela (Obrazec »DI – 9«)
• Opisno oceno diplomskega dela, ki jo napiše mentor predavatelj na obrazcu »DI – 4«:
»Ocena diplomskega dela«
• Opisno oceno diplomskega dela, ki jo napiše somentor na obrazcu »DI - 5«: »Ocena
diplomskega dela«.
Referent za študentske zadeve predloženo prijavo, tri izvode diplomskega dela in vse
priloge sprejme in jo preda Komisiji za diplomski izpit.
Ravnatelj na predlog Komisije za diplomski izpit v roku 14 dni po oddaji prijave študenta k
diplomskemu izpitu obvesti študenta o potrditvi oziroma zavrnitvi diplomskega dela.
V primeru potrditve diplomskega dela se študenta in člane komisije za diplomski izpit vsaj
sedem dni pred zagovorom obvesti o zagovoru diplomskega dela.
23. člen
Komisija za diplomski izpit diplomsko delo lahko tudi zavrne. Zavrne se diplomsko delo, ki
ni napisano v skladu z »Smernice za pripravo diplomskega dela«. Diplomsko delo se
zavrne tudi, če se kadarkoli v času do zagovora ugotovi, da je študent prekršil Zakon o
avtorskih in sorodnih pravicah.
24. člen
Šola praviloma razporedi študenta na zagovor v prvi možni rok po oddaji neoporečnega
diplomskega dela. Šola lahko študenta razporedi kasneje kot v prvem možnem roku za
zagovor, če mentor predavatelj ni dostopen, študent pa ne pristane na zamenjavo
izpraševalca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 23 Apr 2012 07:47 Naslov sporočila: ZAGOVOR DIPLOMSKEGA DELA |
|
|
25. člen
Šola zagotovi 5 rednih rokov za diplomske izpite, in sicer v času:
• September – oktober
• November – december
• Januar – februar
• Marec – april
• Maj – junij.
VII. ZAGOVOR DIPLOMSKEGA DELA
26. člen
Kandidat zagovarja diplomsko delo pred Komisijo za diplomski izpit (v nadaljnjem
besedilu: Komisija).
Komisijo sestavljajo trije predavatelji višje strokovne šole:
• predsednik,
• izpraševalec, ki je praviloma mentor predavatelj in
• član.
Mentor predavatelj ne more biti predsednik Komisije.
27. člen
Komisijo, njenega predsednika in zapisnikarja imenuje ravnatelj.
28. člen
Zagovor diplomskega dela (v nadaljnjem besedilu: zagovor) je javen in je objavljen vsaj
sedem dni vnaprej na oglasni deski Višje strokovne šole in na njenih spletnih straneh.
Pravica javnosti omogoča udeležbo kandidatovega somentorja, delodajalca, financerja
diplomskega dela ter predavateljev in študentov šole. Obiskovalci se najavijo v referatu za
študentske zadeve 7 dni pred rokom. Zagovor spremljajo pasivno.
29. člen
Zagovor diplomskega dela vodi predsednik komisije. Zagovor praviloma poteka v
slovenskem jeziku, če to odobri predavateljski zbor višje šole pa tudi v drugem jeziku.
O zagovoru diplomskega dela se zapiše zapisnik.
30. člen
Zagovor diplomskega dela poteka tako, da predsednik najprej predstavi kandidata in
ugotovi, da je kandidat opravil vse po programu določene študijske obveznosti. V
nadaljevanju pojasni kandidatu postopek zagovora in najavi temo diplomskega dela.
Mnenje o diplomskem delu prvi poda mentor predavatelj.
Pravilnik o diplomiranju 7
Kandidat predstavi svojo diplomsko delo (od 10 do 15 minut), pri tem navede razloge za
izbiro teme, najpomembnejše ugotovitve pri obravnavanju problema ter predloge in
priporočila organizaciji.
Za učinkovito predstavitev kandidat lahko uporablja audiovizuelne in druge tehnične
pripomočke.
Po predstavitvi kandidat odgovarja na vprašanja izpraševalca. Vprašanja iz celotne
tematike diplomskega dela povezanega z znanjem iz višješolskega strokovnega programa
lahko postavljata tudi predsednik in član.
Zagovor diplomskega dela traja do 30 minut.
31. člen
V primeru izjemnih okoliščin, ki bi lahko bistveno vplivale na uspeh zagovora, lahko
Komisija s soglasjem kandidata zagovor prekine in ravnatelju predlaga drug termin v
istem izpitnem roku.
Kandidat, ki je pristal na zagovor v motenih okoliščinah, ne more ničesar uveljavljati za
nazaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 24 Apr 2012 07:29 Naslov sporočila: OCENJEVANJE IN RAZGLASITEV REZULTATA |
|
|
VIII. OCENJEVANJE IN RAZGLASITEV REZULTATA
32. člen
Pri diplomskem izpitu se posebej ocenjuje diplomsko delo in zagovor diplomskega dela.
Znanje se ocenjuje z ocenami: odlično (10), prav dobro (9 in , dobro (7), zadostno (6),
nezadostno (1 do 5).
Pri ocenjevanju Komisija upošteva:
1. oceno diplomskega dela, ki je sestavljena iz:
• ocene nastajanja diplomskega dela,
• ocene strokovne vrednosti diplomskega dela,
• ocene uporabnosti diplomskega dela za prakso.
2. oceno zagovora, ki je sestavljena iz:
• ocene predstavitve diplomskega dela,
• ocene odgovorov na zastavljena vprašanja.
Nastajanje diplomskega dela oceni mentor predavatelj, ostale elemente ocenjujejo vsi
člani Komisije.
Končna ocena diplomskega izpita je povprečna ocena, izračunana iz pozitivnih ocen
posameznih delov diplomskega izpita.
33. člen
Če so o oceni nesoglasja, se v zaznamku zapisnika razloži vzroke zanje. Ravnatelj skupaj s
predsednikom Komisije odloča o nadaljnjem poteku zagovora diplomskega dela,
najkasneje v sedmih dneh.
Pravilnik o diplomiranju 8
34. člen
Po zagovoru Komisija na zaprti seji posebej določi oceno diplomskega dela in posebej
oceno zagovora diplomskega dela.
Ocenjevanje se opravi na podlagi ocenjevalnih listov »Ocenjevalni list 1«, »Ocenjevalni list
2«. Predsednik komisije vpiše posamezne ocene v zbirni ocenjevalni list »Ocenjevalni list
3« ter ugotovi končno oceno diplomskega izpita in jo zapiše v rubriko »Sklep komisije«.
Ocene se vpišejo v Zapisnik o diplomskem izpitu in v indeks. V indeks se vpišejo samo
pozitivne ocene.
35. člen
Po končani zaprti seji predsednik komisije kandidatu z obrazložitvijo sporoči končno oceno
diplomskega izpita, razglasi pridobljeni strokovni naslov in s priložnostnim nagovorom
zaključi zagovor.
Predsednik komisije zadnji podpiše zapisnik in sklep Komisije o oceni diplomskega izpita.
36. člen
V primeru, da je ocena diplomskega izpita nezadostno (5) ali manj kandidat lahko zagovor
diplomskega dela ponavlja v naslednjih rokih, vendar ne kasneje kot dve leti od prvega
zagovora.
V kolikor tudi drug zagovor ni uspešen, kandidat izbere novo temo in izdela novo
diplomsko delo.
37. člen
Če se kandidat ne strinja z oceno, mora pisni ugovor zoper oceno oddati Referatu za
študentske zadeve v treh dneh po tem, ko je bil seznanjen z oceno pri diplomskem izpitu.
Ugovor obravnava ravnatelj v skladu s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju znanja v
višjih strokovnih šolah.
IX. ZAČASNO POTRDILO O KONČANEM ŠTUDIJU IN PODELITEV DIPLOM |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NINANANA123
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 14:58 Prispevkov: 1794
|
Objavljeno: 25 Apr 2012 07:54 Naslov sporočila: Pravilnik o diplomiranju |
|
|
38. člen
Po uspešno opravljenem zagovoru diplomskega dela prejme kandidat/ka začasno potrdilo
o končanem študiju po študijskem programu. Začasno potrdilo podpiše ravnatelj Višje
strokovne šole.
Šola podeli diplome na slovesen način, v rokih, določenih z delovnim načrtom šole.
Pravilnik o diplomiranju 9
X. EVIDENCE O ŠTUDENTU IN DIPLOMSKEM DELU
39. člen
Referat za študentske zadeve vodi o vsakem diplomskem delu posebno mapo, ki vsebuje
obrazce s prilogami.
40. člen
Po zagovoru diplomskega dela lahko obdržijo po en izvod diplomskega dela mentor in
somentor. En izvod diplomskega dela pa predsednik Komisije izroči Referatu za
študentske zadeve, ki ga izroči knjižnici Višje strokovne šole.
41. člen
Diplomant lahko objavi ugotovitve diplomskega dela v celoti ali po delih pod svojim
imenom.
Višja strokovna šola lahko s soglasjem avtorja – diplomanta objavlja in uporablja
predstavitev diplomskega dela v celoti ali po delih.
XI. KONČNE DOLOČBE
42. člen
Pravilnik o diplomiranju se lahko spremeni na osnovi predlogov komisije za diplomske
izpite, predavateljskega zbora in mentorjev diplomskih del.
43. člen
Pravilnik o diplomiranju je sprejel predavateljski zbor Višje strokovne šole na svoji seji dne
21. 3. 2007.
Kranj, marec 2007 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|